marți, 19 mai 2015

Puțină fericire

Un bărbat își plimba copilul cu mașina și la un moment dat trece prin dreptul unor fete, care ieșise la produs. Copilul văzând că fetele sunt îmbrăcate foarte sumar, întreabă:
– Tati, dar ce fac fetele astea aici?
Bărbatul, vizibil încurcat de întrebare încearcă să îi distragă atenția:
– Uite, aici pe dreapta un magazin de jucării, vrei să intrăm?
– Nu, nu mă interesează. Ce fac fetele alea acolo?
– Ce să facă…sunt vânzătoare ambulante…vând fericire.
Când ajung acasă, copilul merge direct la pușculiță, scoate toți banii și se întoarce la fete. Merge la prima fată și îi spune:
– Vreau și eu fericire de 5 lei, îmi poți da?
Fata rămâne uimită de cerința copilului, dar ca să nu îl dezamăgească îl duce la ea acasă unde îi dă trei felii de pâine cu gem.
Copilul pleacă fericit acasă și este luat la rost de catre taică-su:
– Unde ai umblat neastâmpăratule?
– Am fost la fetele care vindeau fericire și am cumpărat și eu.
– Poftim??? Și…cum a fost?
Copilul mândru:
– Două le-am dat gata, dar pe a treia doar am lins-o puțin!

Un comentariu:

Damian Irimescu spunea...

Cât de tare e bancul ăsta! =)))
Deci râd cu lacrimi hahahhahhaa