marți, 5 iunie 2012

Taxi - Dramă în Vamă



 Să văd în faţă la Bibi
 Două limuzine,
 Să văd în faţă la Şoni
 Palmieri şi piscine,
 Asta e o dramă
 Pe care n-aş vrea s-o trăiesc în Vamă!

 Să văd la Stuf cazino
 Şi parcare cu plată,
 Să văd hotel de 5 stele şi club şi plajă privată,
 Asta e o dramă
 Pe care n-aş vrea s-o trăiesc în Vamă!

 Să văd telegondolă
 De-aici pan' la 2 Mai,
 Să văd pe strada principală
 Trăsură cu doi cai,
 Asta e o dramă
 Pe care n-aş vrea s-o trăiesc în Vamă!

 Să văd fitness-uri şi spa-uri,
 Fashion-show-uri, hair stylisti,
 Să văd metrosexuali pe plajă la nudişti,
 Asta e o dramă
 Pe care n-aş vrea s-o trăiesc în Vamă!

Iubita mea, atunci când
 N-o să mă mai iubeşti,
Adu-mă-n Vama Veche
 Să-mi spui că mă părăseşti.
 Asta-i singura dramă
 Pe care-aş vrea s-o trăiesc în Vamă!

Niciun comentariu: