marți, 29 noiembrie 2011

Mama lui (de) Stefan cel Mare

Intr-o era neagra, intr-un vechi castel,
A luat-o la vale un club maricel.
Plange si suspina suflarea stelista
Nu mai are spirit, si-acum zace trista...
Fara sa-si dea seama, clubul lor iubit
A plecat cu Gigi si n-a mai venit.
Ochii ros-albastri vor ca sa mai vada
Galeria Stelei cum a fost odata!
Ghencea sta sa cada, Steaua sta moara.
"Steaua-i a lu' Gigi", spun ei intr-o doara.
Dar si-aduc aminte cine ii vegheaza,
Marius si cu Gica ii imbarbateaza.

Galeria Stelei, rupta-n jumatate,
Se trezeste brusc.. parca-s niste soapte.

Eu sunt, Gica Hagi, Zeul tau iubit,
Eu am fost la Steaua si nu v-am ranit!
Soarta noastra fuse crunta asta data
Marea mea echipa a fost sfaramata!
Dar deschideti ochii... avem meci acus
Stiti ce-i ala DERBY? ... zi-le Lacatus!


Batrana peluza, deodata ingheata.
- "Cand jucam in derby, voi erati in viata!
Va ordon trezirea, cat sa mai dormim?
Steaua suntem noi, si n-o sa murim!"

Un spirit se-nalta si Hagi zambeste.
Galeria Stelei deodata traieste.
Isi deschid plamanii si inspir-adanc.
"Sa mergem in Groapa!", e sloganul sfant!

Si Stefan cel Mare-i satul de proteste...
Dar acum nu-i timp... zi-le tu maestre!

"Ii rog in genunchi pe fani sa revina?"
Se-aude o voce trista in surdina!
E vocea lui Dinu, ce tremura-n jale
Noi nu suntem sute, suntem milioane!!!

"Aici e Dinamo"... apare un steag!
Apare o toba, un banner pe gard...

Un cantec se-nalta, o voce rasuna!
Si ca-ntr-o chemare, 15 mii se-aduna!

Si-o sa fie derby. Si-o sa fie tare.
E Dinamo - Steaua in Stefan cel Mare.
Si-unii or sa planga, si-altii or sa cante!
Si or sa renasca spiritele SFINTE!